Hvem er vi ?

Vi bor meget centralt i Viborg, i det gamle Medborgerhus, lige ved siden af Viborg Bibliotek, med kort afstand til byens hovedstrøg, og der er parkeringspladser direkte ved kontoret.

Vores kundesammensætning består af små og mellemstore erhvervsvirksomheder fra mange forskellige erhverv, og vi er derfor af den opfattelse, at vi er godt rustet til at betjene og vejlede kunder inden for et bredt spektrum af det danske erhvervsliv. Vi betjener såvel personlige drevne virksomheder, som A/S, ApS og iværksætterselskaber, såsom

  • Håndværkere
  • Detailhandlere
  • Andelsboligforeninger m.v.

Vi anvender de seneste nye EDB løsninger, leveret gennem vor leverandør Focus IT, som løbende foretager opdatering af vort EDB system. Især bogføringsprogrammet E-conomic bliver flittigt brugt af vore kunder, som selv står for bogføringen.

Vi er medlem af Dansk Revisorforening (FSR Danske Revisorer), fra hvilken vi løbende modtager opdateringer, således at vi altid er ajourført med de nyeste tiltag inden for skat og regnskab.

Vi er underkastet løbende kvalitetskontrol af vort udførte arbejde via Revisortilsynet, der er en afdeling af Erhvervsstyrelsen, ligesom vi gennem Dahlberg Assurance er ansvarsforsikret.

Hvad kan vi tilbyde, og hvad får du ?

Vi gør det nemt.

Vi tilbyder vore kunder

  • Nærhed
  • Engagement
  • Stabilitet
  • Faglig konpetence

Hos os er det vigtigt, at kunden er i centrum.

Vi værdsætter den personlige kontakt med vore kunder højt. Vore kunder får en tæt og personlig dialog med en fast kontaktperson, der er engageret i netop din virksomhed eller forening.

Gennem tiden har vi opbygget et stort erfaringsgrundlag og et bredt kendskab til erhvervslivets mange udfordringer og problemstiller. Vort udgangspunkt er, at kundernes behov er forskellige, hvorfor vore løsninger og ydelser tilpasses den enkelte.

Vores arbejdsområder breder sig helt fra alle forefaldne administrative opgaver til bogføring og regnskab. Derudover tilbyder vi driftsmæssigt og økonomisk rådgivning,

Nedenfor kan du se et bredt udpluk af vores ydelser.

Administrative opgaver

  • Lønadministration
  • Fakturering
  • Debitorstyring

Bogholderi

  • Indtastning af kasserapporter eller bilag
  • Udarbejdelse af momsangivelse
  • Udarbejdelse af balance
  • Budgetopfølgning
  • Gennemgang af bogføring ved momsangivelse

Revision og regnskab

  • Udarbejdelse og indberetning af momsopgørelse
  • Udarbejdelse af budgetter
  • Udarbejdelse af årsregnskab
  • Revision af årsregnskab

Generel rådgivning

  • Rådgivning om virksomhedsskatteordning eller kapitalafkastordning
  • Etablering af virksomhed
  • Etablering eller ændring af selskabsform
  • Virksomhedsomdannelse fra en driftsform til en anden
  • Generationsskifte, ofte med stiftelse af holdingselskab
  • Køb og salg af virksomhed
  • Finansiering
  • Vækstmuligheder og optimal udnyttelse af ressourcer.
  • Alle skattemæssige emner

Vi tilbyder dig at gennemgå driften af din virksomhed med dig, og give dig en beskrivelse af de opgaver, som der er brug for, og sætter fokus på hvad du selv kan gøre.

Vi tilbyder dig support og assistance med din bogføring og rapportering i e-conomic, og vi hjælper dig gerne helt frem til din årsrapport. Ligesom vi hjælper dig, hvis du er gået i stå eller har spørgsmål til SKAT og MOMS.

Hvad er gevinsten for dig ?

Vi vil nemlig gerne gøre det nemt for dig, det er udfordringen og målet for os.